logo
امروز : شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۴
[ شناسه خبر : ۴۱۲۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی استان زنجان خبر داد:

کاهش ۳۳ درصدی سرقت‌های مهم در زنجان

کاهش-۳۳-درصدی-سرقت‌های-مهم-در-زنجان
رئیس پلیس آگاهی فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به کاهش چشمگیر سرقت در زنجان با اقدامات پلیس آگاهی گفت: میزان سرقت‌ها امسال ۳۳ درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ محمدعلی آدینه‌لو عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ورود جدی به موضوع سرقت در سطح استان زنجان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری، سرقت به‌عنوان یکی از دغدغه‌های اصلی مردم زنجان در اولویت کاری پلیس آگاهی قرار گرفته و با تلاش شبانه‌روزی همکاران، موفق به کاهش ۳۳ درصدی سرقت‌های مهم در استان شده‌ایم.

بیشتر بخوانید

وی افزود: این کاهش قابل‌توجه در آمار سرقت‌ها، مرهون افزایش ۱۷ درصدی کشفیات و دستگیری ۲۰۰ سارق در سطح استان است. همچنین، ۵۵ دستگاه موتورسیکلت و خودرو مسروقه نیز به مالباختگان بازگردانده شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه عمده سرقت‌ها توسط معتادان متجاهر صورت می‌گیرد، گفت: بیش‌ترین سرقت‌ها در مزارع، باغات، داخل خودروها و ساختمان‌های نیمه‌کاره در سطح استان زنجان اتفاق می‌افتد.

وی همچنین از راه‌اندازی مرکز پایش سارقان سابقه‌دار در استان خبر داد و افزود: با همکاری دادگستری استان که رویکردی جدی در برخورد با سارقان اتخاذ کرده است، ۲۵ باند سرقت نیز شناسایی و متلاشی شده‌اند.

آدینه‌لو در ادامه به موضوع قتل اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تمامی قتل‌های رخ داده در استان در سال جاری کشف شده و پرونده‌های مربوطه با موفقیت به نتیجه رسیده است.

وی با تاکید بر اهمیت نقش خانواده در پیشگیری از وقوع جرم، خاطرنشان کرد: پلیس آگاهی استان زنجان، برنامه‌های آموزشی گسترده‌ای را برای والدین در نظر گرفته است تا بتوانیم با افزایش آگاهی خانواده‌ها، از وقوع جرم پیشگیری کنیم.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۶
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۰
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۳
  • غروب آفتاب : ۱۷:۴۴
  • اذان مغرب : ۱۸:۰۳
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۰